16.8 C
İstanbul
21 Mayıs 2025 Çarşamba
Ana SayfaHaberlerSektörelAğaoğlu, inşaat sektörünün ‘En İtibarlı Markası’ seçildi

Ağaoğlu, inşaat sektörünün ‘En İtibarlı Markası’ seçildi

Yayın Tarihi:

İlgili Haberler

Erdoğan’dan maaş zammı açıklaması: Emeklileri memnun edeceğiz

Cumhurbaşkanı Erdoğan, "Memurlarımıza zamlar gelirken, emeklilerimize hiçbir şeyin gelmemesi olacak bir şey değil. Onları da inşallah memnun edecek adımları atacağız." dedi. Erdoğan, "Vatandaşlarımız gönüllerini ferah tutsun, ekonomi kadrolarımız işinin ehli. Enflasyonu yine tek haneye AK Parti kadrolarının düşüreceğine inansınlar." diye konuştu.

İstanbul’da nargile yasağı devam edecek

İstanbul Valiliği, 2020'de başlayan nargile servisine yönelik yasağın devam edeceğini duyurdu.

Gram altın rekor seviyesini test etti

Gram altın, zirve seviyesi olan 1621 lira seviyesini test ederken, şu dakikalarda 1616 lirada işlem görüyor. Ons altın ise, 4 günlük yükseliş trendini sürdürüyor.

Haziranda en çok çayın fiyatı arttı

Tüketici fiyatları bazında haziranda fiyatı en fazla artan ürün yüzde 14,93 ile çay ve diğer demlendirilen içecek çeşitleri, en fazla düşen ise yüzde 6,14 ile yumurta ve yumurta ile ilgili ürünler oldu.

- Reklam -

Türkiye İtibar Akademisi tarafından bu yıl 12’ncisi gerçekleştirilen Türkiye İtibar Endeksi (TİE) Araştırması’nın sonuçları açıklandı. Türkiye genelinde 15 bin kişi ile yapılan görüşmeler sonucunda Ağaoğlu ‘en itibarlı’ gayrimenkul markası seçildi.

Türkiye’nin yedi bölgesinden alınan örneklemle belirlenen araştırma metodolojisinde, markaların, köklü ve sağlam kurum olması, yeniliklere teknolojiye ve tasarıma önem vermesi, Türkiye ekonomisine katkıda bulunması, dürüst ve şeffaf yönetim anlayışı, finansal durumu ve ticari kapasitesinin yüksek olması gibi birçok kritere göre değerlendirme yapıldı.

İnşaat sektöründe 62 ayrı firma arasında en yakın rakibinden dört kat daha fazla oranla en itibarlı marka seçilen Ağaoğlu, sadece ürün ve hizmet kalitesi ile değil, hedef kitlesine sunduğu değerle on ikinci defa sektörünün en itibarlı markası oldu.

Konuya ilişkin değerlendireme yapan Ağaoğlu şirketler Grubu CEO’su Burak Kutluğ, “Türkiye İtibar Endeksi tarafından düzenlenen araştırma sonucunda tam 12 yıldır üst üste sektörümüzün en itibarlı markası seçiliyoruz. İnşaat sektöründe kalite, güven ve yenilikçilik prensiplerimizden ödün vermeden tam 42 yıldır faaliyet gösteriyoruz. Müşteri memnuniyetini her zaman önceliğimiz olarak belirleyerek, projelerimizle hayatınıza değer katmak için çalışıyoruz. Bu süreçte, güçlü bir ekibin ve sadık müşterilerin varlığı bizim en büyük destekçimiz. Ağaoğlu olarak, başarılarımızı sürekli kılmak ve daha ileriye taşımak için çalışmalarımıza ara vermeden devam edeceğiz.” dedi.

 

- Reklam -

En Son Haberler

CEVAP YAZ

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz