15.7 C
İstanbul
19 Mayıs 2025 Pazartesi
Ana SayfaHaberlerSektörelŞölen, ikramlık kategorisinde yüzde 40 büyüme hedefliyor

Şölen, ikramlık kategorisinde yüzde 40 büyüme hedefliyor

Yayın Tarihi:

İlgili Haberler

Erdoğan’dan maaş zammı açıklaması: Emeklileri memnun edeceğiz

Cumhurbaşkanı Erdoğan, "Memurlarımıza zamlar gelirken, emeklilerimize hiçbir şeyin gelmemesi olacak bir şey değil. Onları da inşallah memnun edecek adımları atacağız." dedi. Erdoğan, "Vatandaşlarımız gönüllerini ferah tutsun, ekonomi kadrolarımız işinin ehli. Enflasyonu yine tek haneye AK Parti kadrolarının düşüreceğine inansınlar." diye konuştu.

İstanbul’da nargile yasağı devam edecek

İstanbul Valiliği, 2020'de başlayan nargile servisine yönelik yasağın devam edeceğini duyurdu.

Gram altın rekor seviyesini test etti

Gram altın, zirve seviyesi olan 1621 lira seviyesini test ederken, şu dakikalarda 1616 lirada işlem görüyor. Ons altın ise, 4 günlük yükseliş trendini sürdürüyor.

Haziranda en çok çayın fiyatı arttı

Tüketici fiyatları bazında haziranda fiyatı en fazla artan ürün yüzde 14,93 ile çay ve diğer demlendirilen içecek çeşitleri, en fazla düşen ise yüzde 6,14 ile yumurta ve yumurta ile ilgili ürünler oldu.

- Reklam -

Şölen, Gaziantep’teki tesislerinde ürettiği ürünlerini Kurban Bayramı’nda tüketicileriyle buluşturmaya hazır. Bu yıl satış noktalarında 5 bin kişilik ek istihdamla hizmet verecek olan Şölen, ikramlık kategorisinde yüzde 40’lık tonaj büyümesi hedefliyor. Konuya ilişkin değerlendirmelerde bulunan Şölen CEO’su Erdoğan Çoban, “‘İyilik Şöleni’ çatısı altında, özellikle eğitim alanındaki sosyal sorumluluk projelerimize devam ediyoruz. Ramazan Bayramı’nda Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı iş birliğinde başlattığımız proje kapsamında Şölen’den bayram süresince alınan her çikolata depremden etkilenen çocukların eğitimi için desteğe dönüştü, ek olarak çalışan sayımız kadar yani 2 bin 500 çocuğun nitelikli eğitimine katkıda bulunuyoruz. Gaziantep Nurdağı’nda yer alan konteyner kentte Ozmo Oyun Parkı kurduk. Hedefimiz bu desteklerimizi önümüzdeki dönemde daha da artırmak. Bu bağlamda farklı iller için görüşmeler gerçekleştiriyoruz.” dedi.

Şölen olarak her bayramda tüketicilere ürünleri ulaştırmak için büyük bir özenle çalıştıklarını söyleyen Çoban, “Çikolatayı bayram ikramlığı olarak pazara katan markayız. İkramlık ürünlerde pazarın başrol oyuncularından biri olarak Ramazan Bayramı’nda raflarda 8 yeni çeşidimizle yer aldık. En sevilen ve en çok sattığımız ürünlerimiz ise her sene olduğu gibi yine Octavia oldu. Bu bayrama da yine aynı portföyümüzle aynı heyecanla giriyoruz. Ramazan Bayramı dönemine kıyasla, ikramlık kategorisinde yüzde 40’ın üzerinde tonaj büyümesi hedefliyoruz. Lezzet ve kalite olmazsa olmazımız. Bunun için ileri teknolojiye ve gıda güvenliğine kesintisiz şekilde yatırım yapmaya devam edeceğiz.” şeklinde konuştu.

 

- Reklam -

En Son Haberler

CEVAP YAZ

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz